وب سایت آموزشی ساغر

ارائه کننده مطالب آموزشی دوره های دوم دبستان و اول متوسطه

'گروه آموزشي ساغر


'گروه آموزشي ساغر






جست و جو در مطالب سایت...

سامانه پیامکی ساغر


صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر


صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر


نمونه سوالات درس به درس ششم


نمونه سوالات درس به درس ششم


آدینه ششم


صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر


تولیدات چند رسانه ای گروه آموزشی ساغر


«دانلود کتاب های الکترونیکی»

کتاب های الکترونیکی


فصل نامه آموزشی ساغر شماره یکم تابستان 93

ویژه نامه ساغر


 کیوسک روزنامه


تبلیغات

طراحی و تولید تم تولد شادن


گروه طراحی و تولید شادن


مدیریت سایت

تحلیل محتوا

مدیریت وب سایت آموزشی ساغر

احمد فرقـــدان



نظرسنجی
فروشگاه آموزشی ساغر
آخرین نظرات
  • ۲۵ تیر ۹۸، ۱۴:۳۶ - مهران
    ممنون

به وب سایت آموزشی ساغر خوش آمدید



 

📚 دانلود سوالات آزمون های نمونه دولتی 97-96 📚

آزمون نمونه دولتی در روز 9 تیرماه 96 به صورت استانی در سراسر کشور برگزار شد.

 

 (پایه ششم به هفتم استان های کشور) -  ورودی سال تحصیلی 97-96

برای دانلود هر فایل بر روی کلمه دریافت کلیک نمایید 

به محض دریافت سوالات، پاسخ های کلیدی آن ها تهیه و در سایت قرار خواهند گرفت.

نام استان ها

پرسشنامه

پاسخنامه

خراسان رضوی

دریافت

دریافت

فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری

دریافت

دریافت

دریافت

تهران

دریافت

بزودی

بوشهر

بزودی

بزودی

 

هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی

 

دریافت

دریافت

دریافت

یزد، کرمان و کهکیلویه و بویراحمد

دریافت

دریافت

اردبیل

بزودی

بزودی

ایلام و مرکزی

دریافت

دریافت

سمنان

بزودی

بزودی

مازندران

دریافت

دریافت

گلستان

دریافت

بزودی

گیلان

دریافت

آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی

دریافت

دریافت

لرستان، کرمانشاه و شهرستان های تهران

دریافت

دریافت

کردستان

دریافت

دریافت

زنجان

دریافت

دریافت

قزوین، البرز و خوزستان

دریافت

دریافت

 

تعدادی از پاسخنامه ها اصلاح شدند، همچنین ترتیب قرارگیری فایل ها و تصحیح آن ها به صورت به روز می باشد و هر زمان تغییر می کنند، پس می توانید اشکالات را به ما اعلام نمایید تا پاسخنامه ها را تصحیح کنیم. با سپاس

نام استان ها براساس سال قبل است و با اطلاع از تغییرات تمامی نام های بالا ویرایش خواهند شد.

 با تشکر از:

استاد بیگدلی، استاد حسن زاده و همکاران ارجمندم جناب شیخ ها، آقای احسان خرم، جناب مهندس مهرداد ساعی، خانم مهندس مولایی،آقایان هوشمند، کیوان روشنی و محمدرضا دولت خواه و خانم ها زهرا رمضانی و زهرا احسانی و گروه آموزشی مبتکران ایذه و شاگردان عزیزم، سید علیرضا گلشن حسینی، آریا هاشمی آذر، محمدحسین منتظری، آرمین تیموری و تمامی عزیزانی که ما را در جمع آوری سوالات و تهیه پاسخنامه یاری کرده اند. (اسامی در آینده تکمیل خواهند شد، اگر نام عزیزی جا مانده یا فراموش شده پیشاپیش عذرخواهی ما را پذیرا باشید.)

✅ بزودی و به محض دسترسی به دفترچه سوالات آزمون های استان های مختلف،

و پس از تهیه پاسخنامه، فایل قابل دانلود (دریافت) برای تمامی عزیزان

 در وب سایت و کانال گروه آموزشی ساغر قرار داده خواهد شد.

 

(پایه نهم به دهم استان های کشور) -  ورودی سال تحصیلی 97-96

برای دانلود هر فایل بر روی کلمه دریافت کلیک نمایید 

به محض دریافت سوالات، پاسخ های کلیدی آن ها تهیه و در سایت قرار خواهند گرفت.

نام استان ها

پرسشنامه

پاسخنامه

خراسان رضوی و کرمان

بزودی

بزودی

فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری

دریافت

دریافت

دریافت

تهران

بزودی

بزودی

لرستان، کرمانشاه و شهرستان های تهران

بزودی

بزودی

 

هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان شمالی

 

بزودی

بزودی

یزد، کهگیلویه و بریواحمد

بزودی

بزودی

اردبیل و آذربایجان غربی

دریافت

بزودی

ایلام و مرکزی

بزودی

بزودی

سمنان

بزودی

بزودی

مازندران

بزودی

بزودی

گلستان

بزودی

بزودی

آذربایجان شرقی

بزودی

بزودی

کردستان و همدان

بزودی

بزودی

 

گیلان

بزودی

بزودی

قزوین، البرز و خوزستان

بزودی

بزودی

زنجان

دریافت

بزودی

نام استان ها براساس سال قبل است و با اطلاع از تغییرات تمامی نام های بالا ویرایش خواهند شد.

توجه:

از همکاران و دوستان عزیزی که به سوالات نمونه دولتی استان های مختلف دسترسی دارند،

تقاضا داریم فایل سوالات را به هر صورتی که در اختیار دارند،

به ایمیل و یا آی دی مدیریت در کانال تلگرام گروه آموزشی ساغر ارسال نمایید؛

تا با نام خود شما در سایت و کانال گروه منتشر شود.

Info@sagharedu.ir

 

 

 

✅با تشکر از همراهی شما
امیدواریم در تمامی مراحل زندگی و تحصیلی موفق و پیروز باشید...

مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان

آی دی مدیریت کانال تلگرام گروه آموزشی ساغر - saghargroup@

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۹
احمد فرقدان

31 استان

sagharedu.ir

آزمون آنلاین

آزمون تستی نهم به دهم

آزمون تیزهوشان

آزمون نمونه دولتی

آزمون نمونه دولتی استان سال 97-96

آزمون نمونه دولتی نهم

آزمون های تستی

آزمون های تمرینی - تستی

آزمون های ساغر

احمد فرقدان

برگرفته شده از وب سایت آموزشی ساغر - sagharedu.ir

تست ششم

دانلود

دانلود آزمون های تستی ششم

دانلود آزمون های ساغر

دانلود سوالات آزمون نمونه دولتی 97-96

دانلود سوالات تستی ششم

دانلود سوالات نمونه دولتی استان

دانلود سوالات نمونه دولتی ورودی هفتم

دانلود نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی

دانلود نمونه سوالات تستی ششم

دانلود نمونه سوالات نمونه دولتی ششم

دریافت سوالات آزمون نمونه دولتی 97-96

ساغر

سایت ساغر

سوالات آزمون نمونه دولتی

سوالات تستی نهم

سوالات ساغر

سوالات نمونه دولتی

سوالات نمونه دولتی سال 96

مطالب آموزشی پایه ششم

نمونه دولتی

نمونه دولتی استان ها

نمونه دولتی نهم

نمونه سوالات تستی

نمونه سوالات تستی ششم

نمونه سوالات ششم

نمونه نهم

نهم به دهم

وب سایت آموزشی ساغر

ورودی پایه هفتم

پایه ششم

پایه ششم دبستان

پایه نهم

پایه هفتم (اول متوسطه)

کانال تلگرام گروه آموزشی ساغر

گروه آموزشی ساغر

گروه ساغر

نظرات  (۹۰)

۰۱ فروردين ۹۸ ، ۰۱:۵۹ آرمین تیموری
با سلام خدمت همگی .ضمن تحویل سال 1398 به همه ی ملت ایران .من عاشق شغل خلبانی هستم و آرزو میکنم که هر نوجوانی به آرزویی که داره برسه . ممنون بابت سایت بسیار خوبتون موفق باشید . 747
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

موفق باشید...
۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۸:۴۲ آرمین تیموری
باسلام. ممنون از سایت خوبتان . لطفا پاسخنامه آزمون نمونه دولتی تهران پایه هفتم را بگذارید. ممنون 
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:


سلام، بله حتما...
سلام و خسته نباشید از سایت خوبتون
میشه لطفا زودتر آزمون نمونه دولتی تهران را آپلود کنید
من خیلی بهش نیاز دارم
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، تمام سوالاتی که داشتیم را در اختیار شما قرار دادیم و آرشیو کارمون احتمالا یکم زکان ببره تا کامل بشه، موفق باشید...
سلام ممنون از این که رایگان این ها رو در اختیار ما قرار میدید میشه لطفا پاسخ ازمون زنجان رو سریع بزاری ????
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، خواهش می کنم، بله حتما...
۲۹ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۵۰ آرمین تیموری
سلام , من باز برگشتم به ساغر لطفا پاسخنامه آزمون نمونه دولتی تهران را بگذارید
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

خوش اومدید...
۲۳ آذر ۹۶ ، ۱۴:۰۴ طراحی سایت مشهد
اقا دستتون درد نکنه خسته نباشید عالیییی بود
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

ممنون از لطف شما، موفق باشید...
سلام خسته نباشید سوال چهارده میشه گزینه۴ ششم به هفتم لرستان
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، بله این در پاسخنامه قبلی بود که دیروز با پاسخنامه جدید جایگزین شد و چند اشتباهی که داشت برطرف شد از جمله سوال 14
سلام .سوالات فارس .دو فایل دارد که شامل سوالات نهم چهارمحال است و فایل دوم سوالات ششم تکراری گذاشته شده.
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، بله کاملا درسته اشتباهی پیش اومده بود که رفع شد و می تونید فایل اصلی سوالات را دانلود کنید، موفق باشید...
استان سیستان و بلو چستان سوالات  چند سوال هدیه وقران و  یک سوال علوم و یک سوال ریاضی اشتباه هستن وگرنه بقیه عالی هستن ممنون  
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

ممنون از اطلاع رسانیتون، من پاسخ هارو دوباره بازبینی می کنم...
۲۱ تیر ۹۶ ، ۲۰:۳۴ آرمین تیموری
شما اولین سایتی هستید که سوالات و پاسخنامه نمونه دولتی ۹۶.۹۷را گذاشتید میشود همه ی شما برای قبولی من در نمونه دولتی دعا کنید ممنون میشوم خدانگهدار
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

امیدوارم همه دانش آموزان عزیز موفق و پیروز باشند هم چنین شما...
از زحمات شما بسیار سپاسگزارم 👍
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

خواهش می کنم، لطف دارید...
۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۹:۴۲ محمد حسین طباطبایی
سلام سوالات قم اردبیل همدان رو دارید
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، نه این استان ها را نداریم...
۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۹:۳۸ محمد حسین طباطبایی
سلام سوالات خراسان رضوی نهم در سایت آموزش و پرورش خراسان همراه باکلید موجود است اگه پیدا نکردید آدرس بدید تا بفرستم
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، به سایت آ.پ خراسان مراجعه کردم اما چیزی نتونستم پیدا کنم، اگر آدرس سایت را بفرمایید من خودم دانلود می کنم یا این که اگر لطف کنید فایل را به ایمیل ما Info@sagharedu.ir ارسال کنید، ممنون
۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۹:۳۱ محمد حسین طباطبایی
اردبیل با کدوم استانه
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

اطلاع دقیق ندارم، اما سال گذشته با آذربایجان غربی بود...
۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۸:۵۹ آرمین تیموری
من که خیلی دوست دارم در مدارس نمونه دولتی قبول شوم ششم به هفتم هستم وتا زمان اعلام نتایج خداخدا میکنم که قبول شوم ممنون 
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

ما هم امیدواریم همه شما دانش آموزان عزیز تلاشگر قبول بشید و همیشه به بهترین ها برسید...
۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۸:۵۶ آرمین تیموری
ممنون بابت سایت بسیار خوبتان
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

خواهش می کنم...
سلام آذر بایجان غربی با شرقی مشترکه

برای اردبیل والبرز دفترچه دارید 

مدرک برای اثبات مشترک بودن با بقیه استان ها
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، بله کاملا درست می فرمایید فقط چون پاسخنامه های این استان ها هم عزیزانی برامون فرستاده بودند، کمی اختلاف هم وجود داره که باید بازبینی بشه و بعد در جدول یکیشون می کنیم. 

استان های البرز و اردبیل می فرمایید مثل هم بودند؟ ما دفترچه ای مجزا برای این دو استان پیدا نکردیم و به گفته آزمون دهنده ها به نظر میاد البرز با قزوین یکی بوده...

در هر صورت بسیار سپاسگزارم...


۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۷:۴۷ محمد حسین طباطبایی
سلام جهت اطلاع رسانی کرمان بایزد مشترک بود من خودم آزمون دادم با خراسان شباهت نداره
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، ممنون از اطلاع رسانیتون، من هم مطمئن نبودم اما جایی دیدم نوشته بود، در جدول اصلاحش می کنیم، ممنون
2 روز دیگه اعلام نتایج میکنن شما هنوز  دنباله سوالایی؟؟
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

فکر کنم شما بیشتر دنبال سوالات هستید که این جا اومدید!!!
 سلام در پاسخنامه استان کرمانشاه اشتباه دارید سوالهای 14 و 16 و 23 و 48و 54و 77 و 78 غلط است لطفا بررسی کنید 

پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، ممنون از دقت نظرتون، با بررسی که کردم، پاسخنامه تهیه شده نیاز به تغییراتی داشت که اصلاح شد و فایل جدید برای دانلود قرار گرفت، اما از بین این سوالاتی که فرمودید، پاسخ سوالات 16 و 54 صحیح بودند و سوالات 77 و 78 هم پاسخشان جابه جا ثبت شده بود، در هر صورت بسیار سپاس گزارم...
باسلام.   از شما تشکر ویژه می کنم که پاسخ خراسان جنوبی را در سایت قرار دادید .            فقط سوالات اجتماعی در پرسشنامه تا سوال 35 هست چه کار کنم. ممنون
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، خواهش می کنم، بله درست فرمودید، برای حل این مشکل سوالات هرمزگان که با این استان مشترک است را هم برای دریافت قرار دادیم می تونید دانلود کنید، موفق باشید...
۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۴:۴۴ آرمین تیموری
با سلام در بخش تشکرات من دانش آموز آرمین تیموری هستم نه علی تیموری ممنون میشم اصلاح کنید خواهش میکنم اصلاح کنید 
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، تصحیح شد...
جواب بیشتر سوال ها طبق کتاب درسی اشتباه هستن
مخصوصا هدیه های اسمانی و قران وگرنه بقیه عالی بودن ممممممممممنون از سایتتون 

پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

پاسخنامه کدام استان ها را می فرمایید؟ شاید اشتباه دیگه ای پیش اومده بفرمایید تا بازبینی کنم اگر مشکلی بود تصحیح کنم، ممنون
جواب نمونه دولتی اومد ولی شما پاسخنامه تهران رو نزاشتین

پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

پاسخنامه تهرانمون ناقص بود و از قلم افتاده بود، چشم الان تکمیلش می کنم، امیدوارم که شما قبول شده باشید...
سلام مهندس چکار میکنی داداش . سال وماه گذشت میخاستی یک پاسخنامه واسه استان گلستان بذاری . نوش دارو بعد از مرگ سهراب نشه
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام برادر، یکی دوتا که نیستن، بیشتر استان هارو پاسخنامه هاشو گذاشتیم، اگر فقط یدونه گلستان می خواید خب بسم ا... خودتون آستین بالا بزنید، برا مام بفرستید میذاریم تو سایت به نام خودتون... :)
البته در کل این کار برای دانش آموزای سال دیگه خیلی مفیدتره که به عنوان نمونه سوال ازش استفاده کنند و هدف من بیشتر برای اوناست بچه های امسال که کارشون را انجام دادن و فقط میخوان ببینند چقدر درست زدند که با اعلام نتایج مشخص میشه و البته که امیدوارم همشون موفق باشند...
سلام،
سوالات استان البرز با سوالات استان قزوین یکی می باشد ولی متاسفانه پاسخنامه استان قزوین را هم قرار نداده اید.
ممنون می شم اگه پاسخنامه استان قزوین را قرار دهید.
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، پاسخنامه استان های البرز و قزوین هم در سایت قرار گرفتند، می تونید دانلود کنید، موفق باشید...
سلام ببخشید میشه سوالات نمونه96-97رو در سایتتون بزارید؟
هیچ سایتی نگذاشته.
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، بله سوالات و پاسخنامه آزمون ها در حال تکمیل شدن هستند...
۲۰ تیر ۹۶ ، ۱۹:۵۷ محمد حسین
سلام میشه سوالات استان سمنان و البرز نمونه هفتم را ذر سایت قرار بدید

خیلی ممنون اگه نهم هم بود خوبه
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

پاسخنامه استان البرز را قرار دادیم اما سمنان هنوز اطلاع ندارم سوالاتش با کدام استان ها مشترک بوده، نهم به دهم هم در حال تکمیل هست، موفق باشید... 
سلام تورو خدا زودتر پاسخنامه لرستان رو بزارید ممنون میشم ششم به هفتم
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، پاسخنامه استان لرستان در سایت قرار داده شد و می تونید دانلود کنید، موفق باشید...
سلام خسته نباشید، اگر لطف کنید پاسخنامه پایه ششم لرستان را بگذارید  ، ممنون
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، پاسخنامه استان لرستان در سایت قرار داده شد و می تونید دانلود کنید، موفق باشید...
سلام لطفا پاسخنامه سیستان و بلوچستان ششم به هفتم رو بزارید ممنون
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، پاسخنامه استان سیستان و بلوچستان در سایت قرار داده شد و می تونید دانلود کنید، موفق باشید...
با سلام لطفا کلید سوالات آزمون نمونه دولتی ورودی پایه دهم استان آذربایجان  غربی رو تو سایت خوبتون قرار بدید. با تشکر ازسایت خییییییییییییلییییییییییی  خوبتون..
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، چشم حتما، چندتا از پاسخنامه های تهیه شده در سایت قرار گرفت، استان آذربایجان غربی هم در حال تهیه است، موفق باشید...
۱۹ تیر ۹۶ ، ۲۱:۴۹ علی تیموری
با سلام من  پاسخنامه ی استان اصفهان در سال ۹۶.۹۷را در ایرترنت پیدا کردم  و در آی دی آقای فرقدان گذاشتم لطفا جوابم را بدهید
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، ممنون از لطفتون...
لطفا پاسخنامه سیستان و بلوچستان ششم به هفتم رو بزارید ممنون 

پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

بله حتما...
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۷:۴۸ فرید پدیدار
باسلام. چرا تا الان سوالات استان ک ب رو نزدین الان توی هرسایتی میرم نگذاشتن.  از شما خواهش میکنم هر چه زودتر سوالات رو بزنید(با کلید سوالات)  با تشکر
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، استان کهگیلویه و بویراحمد با استان یزد سوالاتشون مشترک بوده که در سایت سوالات و پاسخنامه را قرار دادیم، می تونید دانلودشون کنید...
سلام کی پاسخنامه ی نمونه دولتی ششم لرستاان رو میزارید
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

بزودیه زود...
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت استاد ارجمند جناب فرقدان عزیز .می خواستم بدونم که آیا تا مهرماه انشاءالله دفترچه سوالات نهم به دهم آماده میشه یانه؟
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، ممنون از لطف شما، نهم به دهم کمی دیرتر انجام میدیم اما زمانش مشخص نیست کی کامل بشن...
شما استان خاصی مد نظرتون هست؟ یا تمام استان ها را نیاز دارید؟
سلام
لطف کنیدسوال وپاسخ نامه آذربایجان شرقی نهم به دهم روزودبزارید.
ممنون میشم.
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، بله حتما...
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۳:۱۴ آرمین تیموری
با سلام من شنیدم ریاضی نمونه دولتی تهران خیلی سخت بوده به نظر شما من از ۲۰تا سوال ریاضی ۳درست۲غلط زدم من به دلیل اینکه شنیده بودم ریاضی خیلی سخت بوده پس من ۳تا درست زدمو۲غلط زدم به نظر من خوب است به نظر شماچطور لطفا سوالات نمونه دولتی تهران ۹۶را ببینید به نظرتان من اینچز هارا گفتم درست است ممنوم 
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، انشاا... که درست است...
سلام پاسخ سوالات خراسان جنوبی رو کی میذارید؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

بله، بزودی... یکی و دوتا که نیستن، یکم صبور باشید...
پس پاسخنامه تهران چی شد؟؟؟!!!؟

پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

صبور باشید...
۱۸ تیر ۹۶ ، ۱۸:۴۲ زهرا دارایی
کلید سوالات  ازمون نمونه دولتی ورودی  دهم لرستان کی روی سایت قرار میگیره؟ ممنون میشم جواب بدین
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

نهم به دهم قول زود بهتون نمیدم احتمال زمان می بره...
سلام چرا پاسخنامه استان کردستان رو دانلود میکنی تبلیغات کتاب های خودتان میاد خبری از جواب ها سوالات نیستش و مال استان های دیگه
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، صفحه اولش پاسخنامه هست دیگه...
۱۸ تیر ۹۶ ، ۱۶:۳۴ آرمین تیموری
پس پاسخنامه ی نمونه دولتی تهران را کی قرار میدهید ششم به هفتم 
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

به زودیه زود...
سلام میشه بگید چرا پاسخنامه رو دانلود میکنی خبدی از پاسخ ها نیست و فقط تبلیغ کتاب های خودتونه
لطفاااااااا درستشون کنید با تشکر
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، صفحه اولش پاسخنامه هست دیگه...
پس تهران چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

چیز خاصی نشد، منتظر باشید بزودی تهیه میشه...
با سلام و احترام، خواهشمند است پاسخ نامه آزمون ورودی ششم استان البرز را هم بر روی سایت قرار دهید.
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، استان البرز هنوز سوالاش به دستمون نرسیده که البته احتمال زیاد با استانی دیگه سوالاش مشترک باشه اگر اطلاع دارید به ما هم اطلاع بدید، ممنون
سلام تو رو خدا جواب پاسخنامه لرستان رو زودتر بزارید دارم از استرس سکته میکنم ششم به هفتم ممنون
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، چشم حتما...
سلام میشه لطفا پاسخنامه نمونه دولتی سیستان  وبلوچستان ششم به هفتم 96-97 رو بزارید با تشکر

پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، بله حتما، فقط کمی به ما زمان بدید، همه چی درست میشه...
پس خراسان رضوی چی شد؟

پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

صبور باشید...

خسته نباشید

لطف کنید پاسخنامه مازندران رو هم بذارید.

حداقل زمانی که میشه پاسخنامه مازندران را دریافت کرد چه ساعتی از شنبه که قولش رو داده بودید هست یعنی امشب شانسش هست.

پیشاپیش از زحماتتون ممنونم


پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

ممنون از لطف شما، راسش ما هم کارهای دیگه زیاد داریم ولی هر زمان که بتونیم روی پاسخنامه ها داریم کار می کنیم، امروز تا بعدازظهر پاسخنامه را سعی می کنم تکمیل کنم و در سایت قرار بدم...
قرار بود شنبه بیشتر پاسخنامه هارو در سایت قرار بدید
چی شد؟؟؟؟
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

چندتارو که آماده کرده بودیم قرار دادیم، کار ساده ای نیست باید دقیق کار کرد تا بعدش شما نگید چرا جواباتون اشتباهه...
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۴:۲۰ علی تیموری
با سلام من در تلگرام به آی دی آقای فرقدان پیام میدهم ولی جوابم را نمیدهین
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

جواب میدیم، صبور باشید...
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۳:۴۹ رضا الوندی
تاریخ دقیق  اعلام نتایج  یا سایت اعلام نتایج نمونه دولتی ممنونم
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

تاریخ دقیقی اعلام نشده، ولی به احتمال زیاد آخرای همین هفته اعلام بشه...
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۱ آرمین تیموری
بسیار ممنون بابت سایت بسسسسسسسسسسیار خوبتان
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

خواهش می کنم، لطف دارید...
۱۷ تیر ۹۶ ، ۰۹:۲۵ آرمین تیموری
با سلام من از گروه ساغر شکایت دارم به دلیل اینکه من استراب دارم ولی گروه ساغر به من میگوید من دیگر جواب نظر هایت را نمی دهم این کار درست نیست
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، اضطراب نداشته باش پسر خوب، من گفتم که جواب سوال های تکراری شما را نمیدم چون در سوال های قبلیت جواب شما را کامل داده بودم، نگران نباش به خدا توکل کن، امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنی...
۱۶ تیر ۹۶ ، ۱۳:۱۵ محمد مهدی
پاسخنامه نمونه دولتی تهران کی میاد
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

بزودیه زود...
سلام سوالات و کلید سوالات نمونه یزد در سایت اداره کل این استان است 
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، بله ممنون...
 سلام لطفا پاسخنامه استان گلستان زودتر بذارید .ممنونم
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، بله حتما، پاسخنامه ها در حال تکمیل شدن هستند و چیزی به پایان کار نمونده...
۱۶ تیر ۹۶ ، ۱۱:۳۷ نازنین زهرا
سلام...
لطفا جواب سوالات تهران رو در سایت هرچه زود نر قرار دهید....
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، به احتمال بسیار زیاد روز شنبه بیشتر پاسخنامه ها در سایت قرار می گیرند...
سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون 
به نظرتون مدارس شاهد از نظر علمی بهترن یا نمونه دولتی ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بالاخره کی این پاسخنامه ها میاد چه قد دیکه باید انتظار بکشیم؟؟؟؟؟تهران
باتشکر 
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، خواهش می کنم...
واقعیت اینه که به نظر من هر دو این مدارس خوب هستند اما خب از بعضی از موارد با هم تفاوت هایی دارند و واقعا در سطح علمی و انضباطی هر دو این مدارس در سطح خوبی هستند، اما باز به شهر و مکان تحصیل شما هم بستگی دارد...
موفق باشید...
۱۵ تیر ۹۶ ، ۲۱:۲۴ آرمین تیموری
با سلام ببخشید خواهش می‌کنم جوابم را بدهید من فقط میخوام بدانم من با ۶۵/۶۷احتمال قبولیم چند درصد است به نظرتتتتتتتتتتتون ممنوم
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، با عرض معذرت من دیگه جواب سوال های شما را در مورد نتایج آزمون نمونه نمیدم چون بارها و بارها به سوال تکراری شما جواب دادم، امیدوارم ناراحت نشید، موفق باشید...
سلام نکنه میخواین بعد اعلام نتایج سوالارو بذارید؟نهم به دهم هم یذارین 
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، نهم به دهم یکم سخت سوالش پیدا میشه و بیشتر سوالا و پاسخنامه ششم به هفتم را انجام دادیم...
سلان و عرض خسته نباشید . ممنون از سایتتون بهترین هارو براتون آرزو میکنم و دعا میکنم کاه من و همه ی دانش آموزان قبول بشوند
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، ممنون از لطف شما...
من از خدا میخوام با توجه به این همه زحمت و تلاشی که همه شما دانش آموزان عزیز داشتید همتون قبول بشید و در هر جایی هستید موفق و پیروز باشید...
باسلام واحترام
من پسرم در یکی ازشهرستانهای تهران آزمون نمونه دواتی داده ولی سوالاشو در سایت ندیدم لطفا بفرمایید کی می تونم دانلود کنم
باتشکر
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، ممنون
طبق اطلاعی که پیدا کردیم شهرستان های تهران با استان لرستان و کرمانشاه یکی بودند که در جدول سوالاتش را قرار دادیم البته پایه ششم به هفتم...

سلام
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

علیک سلام...
سلام....
خیلی ممنون از سایت خوبتان.
چه وقتی جواب ها رو در سایت قرار میدید؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، کم کم داریم پاسخنامه ها را تهیه می کنیم و به مرور در سایت قرار میدیم.

سلام من دانش آموز کلاس ششمی هستم و امسال تو آزمون نمونه دولتی شرکت کردم و خیلییییییییییییییییییییی دوست دارم قبول شم  به نظرتون بادرصد 70 و خورده ای یا حدود 80 قبول میشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای کاش پاسخنامه نمونه هام مثل تیزهوشان زودتر بیا د 
از هر کسی که این پیامو میخونه می خوام که واسم دعا کنه تا قبول شم و منم واسه تمام داوطلبان آرزوی قبولی میکنم 
باتشکر از سایت فوق العاده خوبیتو ن 
بازم میام و سر میزنم 
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، درصدهاتون خوبه امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنید. توکل به خدا...
آموزش و پرورش شهرستان کرمانشاه در آزمون تیزهوشان با مدیریت خان هاشمی تمامی دانش اموزان تحت تعلمیش که از جواب دادن به سوالات سطح متوسط به پایین ریاضی عاجز بودن همگی قبول شدند!!!! در حالی که بچه من از 70 سوال آزمون به شصت شش سوال با مطابقت با کلید اصلی سوالات که درست بوده 4 سوال نزده داشته قبول نشده!!! این یعنی چه نتایج در کارنامه فرزندم 8 نزده زده و 25 غلط ذکر شده و 36 صحیح آمده که مجموع سوالات غلط ف نزده و درست 69 سوال است و یک سوال علوم نتیجه مشخصی ندارد؟!!! نتیجه کارنامه فرزندم با جواب های واقعی و صحیح او بر اساس کلید معتبر باید 66 سوال می شد واقعا اوج دست کاری در نتایج و جا زدن پاسخ نامه یک داوطلب به جای دیگری در این امتحان مشهود است!!! و رئیس نالایق این شهرستان پاسخگو نیست!!!!
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

من اول نمی خواستم نظر شما را به خاطر آوردن اسم شخصتی که البته من هم نمی شناسمشون، تأیید کنم، ولی در هر صورت به نظرم مسئولین باید انتقادهای شما عزیزان را بیشتر جدی بگیرند و به آنها رسیدگی کنند. 
بله سال گذشته و مخصوصا امسال اعتراض ها به نتایج بسیار زیاده این که چطور این آزمون ها تصحیح میشه من هم خیلی اطلاعی ندارم اما در کل طوری کارنامه اعلام می کنند که هیچ چیز در آن مشخص نیست، شاگردان بنده هم کارنامه هاشون بسیار غیرواقعی بودند که امیدوارم اعتراضشون به جایی برسه چون واقعا یک سال با بهترین شیوه ها کار کردند و بسیار توانمند هم بودند، البته در کل به نظرم این مدارس خاص کاملا از اهدافشان دور شدند...
شما هم از مراجع قانونی اعتراضتون را پیگیری کنید امیدوارم نتیجه بخش باشه...
سلام ساییتتون واقعا عالیه. خسته نیاشید.

چقدر شانس قبولی  در نمونه دولتی نهم  تجربی کرمانشاه و دارم؟؟؟؟؟؟؟؟

معدل کل20

حداقل درصد ازمون 75 درصد(پیام ها100؛فارسی82؛اجتماعی80؛عربی83؛انگلیسی80؛علوم65؛ریاضی 50.)

دارای سهمیه روستایی.

یه جا پرسیدم گفتن سهمیه روستایی برداشته شده و دیگه نیست ایا راست میگن؟؟؟؟؟ ممنون میشم زود جواب بدین.

مرسی تشکر.

پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، خواهش می کنم لطف دارید...

درصدهاتون خیلی خوبه البته به بقیه آزمون دهنده ها هم بستگی داره، ولی با توجه به سهمیه ای که دارید احتمال قبولیتون خیلی بالاست.

در مورد حذف سهمیه هم من چیزی نشنیدم، ولی فکر نمی کنم چون کلا مدارس نمونه دولتی را از ابتدا برای دانش آموزان روستایی تأسیس کردند و در ادامه سهمیه ای هم به دانش آموزان شهری دادند.
۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۴:۴۱ هایده شهبازی
با سلام و خسته نباشید، ممنون ازسایت بسیار عالیتون، من چند روز تو اینترنت گشت میزنم شما اولین سایتی هستید که سوالات رو قرار دادید اون دوستی که گفته بود بقیه سایتها گذاشتند اشتباه کردند هیچ سایتی نذاشته،ما که ندیدیم ،منتظر گرفتن پاسخنامه از سایتون هستیم، باز هم ممنون، اولیای دانش آموز (لرستان)
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، ممنون از لطف شما...
نظرهای خوب شما به ما روحیه میده تا تمام وقت و انرژی خودمان را برای کامل کردن سوالات و پاسخنامه های آزمون ها به کار بگیریم، امیدوارم هر چه زودتر این کار را تکمیل کنیم،
موفق و پیروز باشید...
من توی آزمون نمونه دولتی 13 نشده و 6غلط داشتم آیا قبول می شم
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

امیدوارم قبول بشید...
۱۴ تیر ۹۶ ، ۰۵:۴۸ محمد کاظمی
با سلام
چرا اسم استان بوشهر تو جدول دریافت پاسخنامه نیست؟؟؟؟
یعنی پاسخنامه ورودی نمونه دولتی نهم به دهم 96-97 استان بوشهر رو تو سایت قرار نمیدید؟؟؟
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، هر آزمون که به دستمون برسه کم کم در سایت قرار میدیم، بعضی از استان ها هم شبیه هم هستند که آن هم باید بفهمیم شباهت داشته که نام هاشون را باهم در جدول بنویسیم...
سلام.خواهشا زودتر سوالات نهم یزد رو بزارید.............
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، بیشتر سوالات ششم به هفتم به دستمون رسیده و نهم به دهم کم هستند ولی خب کم کم تکمیل می شوند...
۱۳ تیر ۹۶ ، ۲۰:۴۵ آرمین تیموری
لطفا  تاریخ دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی راذکر مینمایید
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

تاریخ دقیقی اعلام نشده، ولی به احتمال زیاد هفته آینده اعلام خواهد شد...
۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۹:۴۴ محمد مهدی
باسلام وخسته نباشید الان1396/4/13است میخواستم بدونم که دقیقا در چه تاریخی متن سولات+پاسخنامه آزمون نمونه دولتی استان تهران را در این سایت مگذاریدوچگونه می توان کارنامه آزمون تیزهوشان رادید




پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، ممنون
سوالات با پاسخنامه هایشان کم کم در سایت قرار می گیرند...

از سایت azmoon.medu.ir میتونید نتایج تیزهوشان را مشاهده کنید.
چرا سوالای نهمو نمیذازین؟
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

چند تا به دستمون رسیده، ولی بقیه سوالات نهم به تدریج در سایت قرار می دیم...
۱۲ تیر ۹۶ ، ۱۴:۵۹ ابوالفضل کاشف
سلام
میخواستم بدونم که کی پاسخنامه نمونه دولتی 96_97  بوشهر رو داخل سایت قرار میدید
با تشکر
پاسخ:
سلام، ما داریم برای تمام آزمون های استان ها پاسخنامه تهیه می کنیم و بزودی پاسخنامه تمام استان ها در سایت قرار می گیره، موفق باشید...
کی سوالات آزمون نمونه دولتی لرستان میاد به همراه جواب
پاسخ:
سوالاتش را گذاشتیم و پاسخنامه هم در حال تهیه هست...
همه سایت ها دارن سوالات رو می ذارن شما نوشتید"به زودی"

پاسخ:
خب شما از همه سایت ها استفاده می کردید نیازی نبود دیگه به سایت ما بیاید! :)
اندکی صبر، تمام سوالات و پاسخنامه ها بزودی کامل میشن...
لطفا زودتر سوال های خراسان را بگذارید ششم

پاسخ:
بله حتما...
۱۱ تیر ۹۶ ، ۲۳:۴۵ مرتضی حسینی
سلام و عرض خسته نباشید به شما می خاستم بدونم جوابای نمونه دولتی تا کی میاد؟
تیزهوشان چطور؟
ممنون میم جوابمو بدین
پاسخ:
سلام، جواب تیزهوشان طبق سایت اصلی استعدادهای درخشان این هفته اعلام میشه و جواب نمونه دولتی هم با توجه به سال گذشته، دو هفته بعد از آزمون اعلام میشه، موفق باشید...
با سلام و عرض خسته نباشید
میشه لطفا سوالای پایه نهم به دهم استان گلستان رو هم بزارین.ممنون میشم.
                                                                       با تشکر فراوان
پاسخ:
سلام، ما در تلاش هستیم ولی تعداد سوالات استان ها زیاد هست و بعضیاشون هم هنوز به دستمون نرسیده از فردا به صورت کلی سعی می کنیم سوالات و پاسخنامه های تهیه شده را در سایت و کانال قرار بدیم...
سلام سوالات نمونه خراسان جنوبی کی میاد ؟ ممنون از سایتتون
پاسخ:
سلام، خیلی از استان ها سوالاشون به دستمون رسیده امیدواریم از فردا سوالات و پاسخنامه را بتونیم در سایت و کانالمون قرار بدیم، موفق باشید...
سلام
پاسخ:
علیک سلام...
سلام می خواستم بدونم کی سوال ها را می ذارین روی سایت

پاسخ:
سلام، به مرور میذاریم چون سوالاتی که فعلا به دستمون رسیده بعضیاشون کیفیت پایینی داره ولی در کل داریم پاسخنامه ها را کامل می کنیم و از فردا یعنی روز دوشنبه سوالات به همراه پاسخنامه در سایت قرار می گیره...
۱۱ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۷ آرمین تیموری
ممنونم از شما بابت سایت خوبتان.
پاسخ:
خواهش می کنم...
سلام ببخشید من تو ازمون نمونه شرکت کردم پایه ی ششم هستم چند درصد قبولی لازمه 
و چند پاسخ صحیح و امتیازمنفی
پاسخ:
سلام، در پاسخ به نظرهای قبلی دوستان به این نکته اشاره کردم که نمیشه درصد مشخصی اعلام کرد شما با بقیه دانش آموزان مقایسه میشید، امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنید، موفق باشید...
۱۰ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۳ رضا الوندی
با سلام ببخشید من در آزمون نمونه دولتی ۹تیر ماه شرکت کردم وپایه ی ششم هستم به نظرتون چند تا پاسخ درست وچند تا نمره منفی وچند درصد بگیرم تا قبول شوملطفا جوابم را به عدد بدهید. لطفا جوابم را بدهید ممنون از سایت خوبتان
پاسخ:
آقا رضا شما چند بار این سوال را کردی پسر خوب من پاسختو دادم در نظرهای قبلی...
سلام میشه اول سوالا و پاسخنامه یزدنهم به دهم  رو بذارید مرسی از زحماتتون
پاسخ:
سلام، کلا کارمون یکم زمان می بره ولی در حال تهیه سوالات و بررسی و پاسخ بهشون هستیم، موفق باشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ساغر جام معرفت است در مسیر دانایی...
گروه آموزشی ساغر در خرداد ماه سال 92 کار خود را با شعار «یاد بگیریم و یاد بدهیم» آغاز کرد تا با تلاش و کوشش در راه آموزش و پرورشِ استعدادهای درونی میهن عزیزمان ایران، سهمی داشته باشد.
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان
ایمیل:
info@sagharedu.ir
شماره تماس:
0265 094 0912
0597 331 0935
شماره سامانه پیامکی:
9350 5410 5000