وب سایت آموزشی ساغر

ارائه کننده مطالب آموزشی دوره های دوم دبستان و اول متوسطه

'گروه آموزشي ساغر


'گروه آموزشي ساغر






جست و جو در مطالب سایت...

سامانه پیامکی ساغر


صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر


صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر


نمونه سوالات درس به درس ششم


نمونه سوالات درس به درس ششم


آدینه ششم


صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر


تولیدات چند رسانه ای گروه آموزشی ساغر


«دانلود کتاب های الکترونیکی»

کتاب های الکترونیکی


فصل نامه آموزشی ساغر شماره یکم تابستان 93

ویژه نامه ساغر


 کیوسک روزنامه


تبلیغات

طراحی و تولید تم تولد شادن


گروه طراحی و تولید شادن


مدیریت سایت

تحلیل محتوا

مدیریت وب سایت آموزشی ساغر

احمد فرقـــدان



نظرسنجی
فروشگاه آموزشی ساغر
آخرین نظرات
  • ۲۵ تیر ۹۸، ۱۴:۳۶ - مهران
    ممنون

به وب سایت آموزشی ساغر خوش آمدید



 

📚 دانلود سوالات آزمون های نمونه دولتی 96-95 📚

آزمون نمونه دولتی در روز 28 خرداد ماه 95 به صورت استانی در سراسر کشور برگزار شد.

 

 (پایه ششم به هفتم استان های کشور) -  سال تحصیلی 96-95

برای دانلود هر فایل بر روی کلمه دریافت کلیک نمایید 

نام استان ها

پرسشنامه

پاسخنامه

خراسان رضوی و کرمان

دریافت

دریافت

فارس و چهارمحال و بختیاری

دریافت

دریافت

تهران

دریافت

دریافت

بوشهر، کرمانشاه، خوزستان و شهرستان های تهران

دریافت

دریافت

 

هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی

 

دریافت

دریافت

یزد

دریافت

دریافت

اردبیل و آذربایجان غربی

دریافت

دریافت

ایلام و مرکزی

دریافت

دریافت

اصفهان، کهکیلویه و بویر احمد

دریافت

دریافت

مازندران

دریافت

دریافت

گلستان

دریافت

دریافت

آذربایجان شرقی

دریافت

دریافت

کردستان، لرستان، همدان

دریافت

دریافت

زنجان

دریافت

دریافت

 

پاسخنامه استان های مازندران و کردستان اضافه شد.

سوالات و پاسخنامه استان زنجان اضافه شد. 

فایل پاسخنامه استان گلستان همراه با پاسخ تشریحی سوالات ریاضی و بیان نکات و اشکالات درس علوم که توسط همکار عزیز جناب آقای صباغی تهیه شده برای دریافت قرار داده شد.

 

✅ بزودی و به محض دسترسی به دفترچه سوالات آزمون های استان های مختلف،

و پس از تهیه پاسخنامه، فایل قابل دانلود (دریافت) برای تمامی عزیزان

 در وب سایت و کانال گروه آموزشی ساغر قرار داده خواهد شد.

 

(پایه نهم به دهم استان های کشور) -  سال تحصیلی 96-95

برای دانلود هر فایل بر روی کلمه دریافت کلیک نمایید 

نام استان ها

پرسشنامه

پاسخنامه

خراسان رضوی و کرمان

دریافت

دریافت

فارس و چهارمحال و بختیاری

دریافت

دریافت

تهران

دریافت

دریافت

بوشهر، کرمانشاه، خوزستان و شهرستان های تهران

دریافت

دریافت

 

هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان شمالی

 

دریافت

دریافت

یزد

دریافت

دریافت

اردبیل و آذربایجان غربی

دریافت

دریافت

ایلام و مرکزی

دریافت

دریافت

اصفهان، کهکیلویه و بویر احمد

دریافت

دریافت

مازندران

دریافت

دریافت

گلستان

دریافت

دریافت

آذربایجان شرقی

دریافت

دریافت

کردستان، لرستان، همدان

دریافت

دریافت

 

گیلان

دریافت

دریافت

البرز و قزوین

دریافت

دریافت

زنجان

دریافت

دریافت

پاسخنامه تمامی آزمون ها تهیه و برای دریافت و استفاده شما عزیزان در جدول بالا قرار گرفت.

از همکاران و دوستان عزیزی که به سوالات نمونه دولتی استان های مختلف دسترسی دارند،

تقاضا داریم فایل سوالات را به هر صورتی که در اختیار دارند،

به ایمیل و یا آی دی مدیریت در کانال تلگرام گروه آموزشی ساغر ارسال نمایید؛

تا با نام خود شما در سایت و کانال گروه منتشر شود.

Info@sagharedu.ir

 

با تشکر از همکاران عزیز آقایان امامی و  صباغی و دیگر همکارانی که سوالات را برای ما ارسال نمودند.

و با تشکر از دانش آموزان عزیز علیرضا حسنی، دانیال دوستی، ابوالفضل فرامرزی، محمدمهدی محمدی و دیگر دانش آموزانی که در امر ارسال سوالات و تهیه پاسخنامه ما را همراهی کردند.

 

✅با تشکر از همراهی شما
امیدواریم در تمامی مراحل زندگی و تحصیلی موفق و پیروز باشید...

مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان

آی دی مدیریت کانال تلگرام گروه آموزشی ساغر - saghargroup@

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۹
احمد فرقدان

31 استان

sagharedu.ir

آزمون آنلاین

آزمون تستی نهم به دهم

آزمون تیزهوشان

آزمون نمونه دولتی

آزمون نمونه دولتی استان سال 96-95

آزمون نمونه دولتی نهم

آزمون های تستی

آزمون های تمرینی - تستی

آزمون های ساغر

احمد فرقدان

برگرفته شده از وب سایت آموزشی ساغر - sagharedu.ir

تست ششم

دانلود

دانلود آزمون های تستی ششم

دانلود آزمون های ساغر

دانلود سوالات آزمون نمونه دولتی 96-95

دانلود سوالات تستی ششم

دانلود سوالات نمونه دولتی استان

دانلود سوالات نمونه دولتی ورودی هفتم

دانلود نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی

دانلود نمونه سوالات تستی ششم

دانلود نمونه سوالات نمونه دولتی ششم

دریافت سوالات آزمون نمونه دولتی 96-95

ساغر

سایت ساغر

سوالات آزمون نمونه دولتی

سوالات تستی نهم

سوالات ساغر

سوالات نمونه دولتی

سوالات نمونه دولتی سال 95

مطالب آموزشی پایه ششم

نمونه دولتی

نمونه دولتی استان ها

نمونه دولتی نهم

نمونه سوالات تستی

نمونه سوالات تستی ششم

نمونه سوالات ششم

نمونه نهم

نهم به دهم

وب سایت آموزشی ساغر

ورودی پایه هفتم

پایه ششم

پایه ششم دبستان

پایه نهم

پایه هفتم (اول متوسطه)

کانال تلگرام گروه آموزشی ساغر

گروه آموزشی ساغر

گروه ساغر

نظرات  (۹۸)

سلام پاسخنامه تشریحی ندارین ؟ از استان فارس و گلستان و همدان می خوام
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

هر مطلبی در دسترس داشتیم براتون قرار دادیم...
عالیییییه
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

ممنون...
سلام
واقعا خیلی عالی بود بسیار ممنون
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، خواش می کنم، موفق باشید...
مرسی ادمین جووووووووون

پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلامت باشید...
خداییش خیلی سایت خوبی بود...
برعکس بقیه سایت ها که پول می خواستن یا اصلا لینک دانلود مشکل داشت،سایت شما خیلی خوب بود..
با تشکر
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

خواهش می کنم، نظر لطف شماست، موفق باشید...
سایتتون عالیه
ممنون
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

خواهش می کنم، لطف دارید...
خیلی خوب بود . ممنونߘ(:
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

خواهش می کنم، موفق باشید...
بسیار عالی بود چون مستقیم تونستم با کمترین زمان ممکن دانلودشون کنم.
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

ممنون از لطف شما، امیدوارم به بهترین شکل هم از مطالب استفاده کنید...
سلام/ ممنون از سوالاتون 
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، خواهش می کنم، موفق باشید...
۱۲ آذر ۹۶ ، ۲۰:۰۵ محمدحسن نصیری
سلام اقای فرقدان من محمدحسن نصیری ام از شاگردانتون من ومحمدمهدی بهارنعمتی الان مدرسه نمونه میریم انشاء الاه که حالتون خوب باشه شاید بیایم دیدتون 
پاسخ:
سلام، به به چطوری محمدحسن خوبی؟ داداشتو هر روز میبینم تو مدرسه، باشه بیایید خوشحال میشم، به بقیه هم سلام برسون...
سلام ممنون از سایت خوبتون من امسال آزمون دارم نمونه سوالاتتون خیلی به دردم خورد.
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، بسیار عالی، موفق باشید...
سلام ببخشید برای قبولی در ازمون نمونه دولتی چقدر بایدمطالعه داشت
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، چقدر زیاد مهم نیست، کیفیت خیلی مهم تره...
۱۶ تیر ۹۶ ، ۱۴:۴۴ آرمین تیموری
چند بار نظر دادم ولی   جوابم را نمیدهید
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

موفق باشید...
۱۶ تیر ۹۶ ، ۱۰:۵۸ آرمین تیموری
با سلام من فقط میخوام بدانم با آن درصد احتمال قبولیم چند درصد است
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

موفق باشید...
۱۵ تیر ۹۶ ، ۱۸:۱۶ آرمین تیموری
با عرض معذرت من فقط میخوام بدانم احتمال قبولی من چند درصد است ببخشید بابت این همه سوال
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

امیدوارم شاهد قبولیتون باشید...
۱۵ تیر ۹۶ ، ۱۴:۳۷ آرمین تیموری
با سلام من خیلی آدم استرابی هستم لطفا بگین  احتمال قبولی من با۶۵/۶۷درصد چند درصد است؟
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، شما تا نتایج اعلام بشه فکنم روزی 100 تا نظر برای ما بذاری پسر خوب... :)

من واقعا امیدوارم قبول بشید، و از صمیم قلب این دعا رو هم براتون می کنم، تا اومدن نتایج سعی کن به قبول شدنت فکر کنی و انشاا... نتیجه اعلام شده هم همین باشه...
۱۵ تیر ۹۶ ، ۱۴:۲۳ رضا الوندی
خیلی ممنون بابت سایت خوبتان
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

خواهش می کنم، لطف دارید...
۱۵ تیر ۹۶ ، ۱۳:۵۶ آرمین تیموری
یعنی اینکه شما در نظر قبلی گفتید ۷۰درصد به بالا باشد یهنی اینکه من با۶۵/۶۷درصد قبول نمیشوم
پاسخ:
من از همون اول هم گفتم اینا همه احتمالاته، اصلا نمیشه درصدی معلوم کرد اونم انقد دقیق شاید 70 هم کم باشه شاید هم زیاد...
منتظر بمون انشاا... جواب قبولی را می گیری...
۱۵ تیر ۹۶ ، ۱۱:۲۷ آرمین تیموری
من در نظر ۷۷به نظرتون قبول میشوم یا نه لطفا جوابم را بله و خیر بدهید لازم به توضیح دادن نیست ممنوم
پاسخ:
...
۱۴ تیر ۹۶ ، ۲۱:۴۵ آرمین تیموری
با عرض سلام شما نمی دانید من با میانگین کل شدم۶۵/67قبول میشوم یا نه لطفا  جواب را کلمه ای بدهید ببخشید منظورتان در نظر من نتیجه ی بد یعنی چه؟ ممنونم
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

امیدوارم قبول بشید...
۱۴ تیر ۹۶ ، ۲۱:۳۱ آرمین تیموری
به نظر شما حداقل درصد قبولی در نمونه دولتی چیست؟
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

فکر می کنم حداقل 70 درصد با بالا باید باشه ولی واقعا نمیشه درصد مشخصی گفت و بستگی به ضرایب درس ها هم داره، خب درس اجتماعی با ضریب 1 تأثیر کمتری داره اما درس ریاضی با ضریب 3 تأثیر خیلی بیشتری داره...
۱۴ تیر ۹۶ ، ۲۰:۴۹ آرمین تیموری
با سلام خدمت شما من در آزمون نمونه دولتی (پیام های آسمان و قرآن را :۹۰درصد)(فارسی:۷۸/۳۳درصد)(اجتماعی:۶۰درصد)(علوم:۸۸/۳۳)(ریاضی:۱۱/۶۷)درصد زدم وترازم از ۲۰۰۰۰تا شده11490شده است به نظر شما من قبول میشوم ومیانگین کل شدم ۶۵/۶۷درصد شدم ممنون بابت سایت خوبتان.
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، شما چطور انقد دقیق این عددها را به دست آوردید!؟ مخصوصا تراز!

همه درصدهاتون به جز ریاضی خیلی خوبه و چون ریاضی ضریبش 3 هست شاید تأثیر بدی بذاره بر روی نتیجه یعنی نمیشه با قطعیت گفت قبول هستید یا نه!

البته امیدوارم که قبول بشید، نتایج بستگی به خیلی عوامل دیگر هم داره...
۱۳ تیر ۹۶ ، ۲۰:۴۳ آرمین تیموری
لطفا تاریخ دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی را ذکر مینمایید. ممنونم
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

تاریخ دقیقی اعلام نشده، ولی به احتمال زیاد هفته آینده اعلام خواهد شد...
سلام کرمانشاه ندارین
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، کرمانشاه با استان های دیگر مشترک بوده بزودی قرارش میدیم...
۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۰:۰۶ منا محمودی
سلام به نظرمن مدارس نمونه دولتی مدارسی مفیدی نیستند دانش آموزانی که  در این سایت هستین لطفا اگر مدارس نمونه دولتی قبول شده اید به آن مدارس نروید به دلیل اینکه بسیار معلمانش سخت گیر هستند و پول های بسیار ناچیزی میگیرندو در میان های سال اگر نمره ی پایین ۱۸بیاورید از مدرسه ی نمونه دولتی اخراج هستید پس بهتر است مدارس معمولی برویم من هم خودم اگر مدارس نمونه دولتی قبول  شدم به آن مدارس نمی روم وبه مدارس معمولی میروم  با تشکر,
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان:

سلام، نظر شما محترم ولی من به هیچ وجه با نظر شما موافق نیستم...
با عرض سلام و خسته نباشید
پس چرا سوالات پایه ششم به هفتم استان البرز را نگذاشتید
ممنون از زحمات شما
پاسخ:
سلام، ممنون
سوالات استان البرز به دستمون نرسیده اما اگر مثل سال قبل باشه باید مثل استان قزوین باشه که سوالات استان قزوین را در سایت گذاشتیم...
موفق باشید...
۱۱ تیر ۹۶ ، ۲۳:۵۹ رضا الوندی
با سلام من میخواستم در اینجا  دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی شرکت کردند و تا جواب صبر کنند و اگر قبول شدند داخل مدارس نمونه دولتی نروند به دلیل اینکه هزینه هایش بسیار بالا است  ووووو بسیار معلمانش بسیار سخت گیرندو در میان های سال هزینه های  ناچیزی میگرند و بهتر است اگر هم قبول شده اید مدارس معمولی بروید ممنونم,
پاسخ:
سلام، شما چطوری به این نتایج رسیدید!!!؟؟؟
من نظرتون را تأیید کردم اما به هیچ وجه با نظری که دادید موافق نیستم مدارس نمونه دولتی بسیار هم مدارس خوبی هستند و از نظر علمی هم جایگاه خوبی دارند...
۱۱ تیر ۹۶ ، ۲۰:۲۴ آرمین تیموری
با سلام خدمت شما لطفا  میشود در ایترنت سرچ نماءید که  حداقل درصد لازم برای قبولی در مدارس نمونه دولتی چیست؟ ممنونم
پاسخ:
سلام، خب خودتون جستجو کنید، حتما من باید جست و جو کنم!؟ :)
۱۱ تیر ۹۶ ، ۱۶:۰۲ رضا الوندی
با سلام خدمت شما دبیرستان ماندگار البرز در منطقه ۶تهران است و حدودا در حد نمونه دولتی و کمی سخت تر آیا من در این مدرسه قبول نشدم نمیتوانم در نمونه دولتی قبول شوم ؟؟؟؟؟؟؟ با تشکر
پاسخ:
سلام، نه نمیشه گفت چون اونجا قبول نشدید نمونه هم نمیشید، همه چیز با اعلام نتایج مشخص میشه، در هر صورت امیدوارم موفق باشید...
۱۱ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۳ رضا الوندی
با سلام ببخشید کسی که مدرسه ماندگار البرز قبول نشود میتواند در مدارس نمونه  دولتی قبول شود با تشکر
پاسخ:
سلام، من متأسفانه اطلاع و شناختی از این مدرسه که میگید ندارم...
۱۰ تیر ۹۶ ، ۲۳:۰۶ آرمین تیموری
با سلام ببخشید بابت این همه سوالات از شما
پاسخ:
سلام، خواهش می کنم، امیدوارم بهترین نتیجه را از تلاشی که داشتید بگیرید...
۱۰ تیر ۹۶ ، ۱۸:۲۱ آرمین تیموری
ببخشید به نظرتون من با تراز 1116/904در آزمون نمونه دولتی قبول میشوم خواهش میکنم جوابم را بدهید ممنون از شمابابت این همه زحمات
پاسخ:
در نظر قبلی هم جواب دادم، البته نمی دونم این ترازت از کجا آوردی اما در کل من نمیتونم نظری در مورد قبول شدن یا نشدن بدم، ولی در کل امیدوارم همه شما عزیزانی که این همه تلاش کردید، حتما بهترین نتیجه کارتون را ببینید...
۱۰ تیر ۹۶ ، ۱۷:۴۸ آرمین تیموری
در آزمون نمونه دولتی شهر تهران در سال۹۶چند تا در ست بزنیم وچند تا منفی بزنیم وچند در صد بگیریم قبولیم........به نظرتون ممنون از سایت خوبتان خواهش میکنم جوابم را به عدد بدهید
پاسخ:
آرمین جان، در پاسخ به نظرهای قبلی هم گفتم که نمیشه دقیق درصد یا تعداد درست و نادرست مشخصی را برای قبولی بیان کرد، در کل بهترین راه همینه که شما از تعطیلاتی که دارید لذت ببرید و منتظر اعلام نتایج باشید...
۱۰ تیر ۹۶ ، ۱۳:۵۸ رضا الوندی
خواهش  میکنم از شما وقتی نظری میدهم لطفا جوابم را بدهید
پاسخ:
من که پاسخ شمارو میدم اما دیگه همیشه که پشت سیستم نیستم که سریع جواب بدم، کمی هم صبر و حوصله داشته باش آقا رضا، موفق باشی...
۱۰ تیر ۹۶ ، ۱۱:۴۵ رضا الوندی
با سلام ببخشید می‌شود بگویید در آزمون نمونه دولتی ششم در۹تیر ماه چند تا درست بزنیم و چند تا غلط بزنیم وچند درصد بگیریم قبولیم لطفا به عدد جواب بدهیدممنون از شما بابت توجه به ما
پاسخ:
سلام آقا رضا، چند بار سوال می کنید پاسختون در نظر قبلی دادم، موفق باشید...
۱۰ تیر ۹۶ ، ۰۹:۱۷ رضا الوندی
ببخشید در آزمون نمونه دولتی به نظرتون چند تا درست بزنیم وچند تا نمره منفی بزنیم یا چند درصد بزنیم قبولیم لطفا جوابم را به عدد بدهید خواهش میکنم جوابم را بدهید  ممنون از شما که انقدر به نظرات دانش آموزان احترام میگذارین پایه ی ششم هستم در آزمون نمونه دولتی ۹تیر ماه

پاسخ:
در این مورد نمیشه هیچ وقت دقیق گفت، قبلا گفتم و باز هم میگم بهترین راه اینه که از تعطیلات لذت ببرید و منتظر بمونید تا نتایج آزمون اعلام بشه...
سلام ببخشید در آزمون نمونه دولتی چند تا سوال صحیح بزنی یا چند درصد بگیری قبول هستی با تشکر من پایه ی ششم هستم لطفا جواب را بدهید.
پاسخ:
سلام، من در پاسخ به نظرهای قبلی هم گفتم، این آزمون ها طوری هست که نمیشه هیچ وقت با قطعیت گفت با چه درصدی قبول میشید، بهترین راه اینه که از تعطیلات لذت ببرید و منتظر جواب آزمون باشید...
۰۹ تیر ۹۶ ، ۲۳:۳۱ منا محمودی
ببخشید من درصد امتحان نمونه دولتی ششم  را۶۷درصد شدم خواهش میکنم لطفا جوابم را با آره یا نه مشخص کنید خواهش میکنم جوابم را بدهید.......به نظرتون. با تشکر بابت سایت خوبتان.
پاسخ:
جوابتون رو در نظر قبلیتون دادم، هیچ وقت نمیشه این طوری گفت قبول میشید یا نه...
۰۹ تیر ۹۶ ، ۱۸:۲۴ رضا الوندی
من در ۹تیر آزمون دادم وبا ۴۸درصد نمره ی صحیح در آزمون نمونه دولتی گرفتم. قبول میشوم یا نه لطفا جواب منرا بدهید من چند بار نظر دادم ولیجوابم را ندادین ممنونوبا تشکر
پاسخ:
چطور انقد دقیق 48 درصد به دست آوردید؟ البته ضریب درس ها هم مهمه ولی در کل واقعیتش 48 درصد برای قبول شدن کمه اما هنوز هم نمیشه قطعی گفت...
موفق باشید...
۰۹ تیر ۹۶ ، ۱۳:۰۲ منا محمودی
ببخشیدننا امتحان نمونه دولتی را شصت هفت درصد شدم آیا قبول میشوم یا نه لطفا جواب کوتاه دهید مانند آره یا نه ممنون بابت سایت خوبتان
پاسخ:
امیدوارم قبول بشید، ولی این طوری نیمشه گفت حتما میشید یا نمیشد...
سلام...
سوالات ازمون امسالو نمیذارید؟؟
پاسخ:
سلام، به دستمون که برسه بررسی می کنیم و همراه با جواب میذاریم...
ایول ..خیلی ممنون ...عالی ..من خیلی دبال پاسخنامه تو این سایتو تون سایت گشتم ....نبود ..خیلی منمنون از سایت خوبتون
پاسخ:
خواهش می کنم، امیدوارم که آزمون را خوب داده باشید و نتیجه عالی باشه...
سلام ببخشید مطمئنین سوال 5 استان گلستان پایه ی ششم پاسخش درسته ؟
پاسخ:
سلام، ششم یا نهم؟
۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۷:۴۱ منا محمودی
مرسی  که هسسسسسسسسسسسسسسستین
پاسخ:
خواهش می کنم، موفق باشید...
۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۴:۳۹ منا محمودی
سلام
پاسخ:
علیک سلام... :)
۰۶ تیر ۹۶ ، ۲۰:۰۵ منا محمودی
میشه بگین چه شخصی  پاسخ نظر های مارا میدهد
پاسخ:
فرقدان هستم، مدیریت گروه آموزشی ساغر...
۰۶ تیر ۹۶ ، ۱۳:۰۷ آرمین تیموری
با سلام. ولی من آن جواب هایی که با خط منفی نشان داده  شده اند را از کتاب  مخصوص نمونه دولتی پیدا کردم وفکر میکنم جواب های درستی هم دارند.با تشکر بابت سایت خوبتان
پاسخ:
سلام، ممنون از پیگیریتون، من باز هم بررسی می کنم، موفق باشید...
۰۶ تیر ۹۶ ، ۱۰:۵۴ آرمین تیموری
سلام, من سوالاتی که در تهران با جواب منفی نشان  داده شده اند را از کتاب مخصوص نمونه دولتی پیدا کرده ام ؛سوال ۶۰:گزینه ی ۲:سوال ۶۵:گزینه :۳:سوال۷۴:گزینه۲:سوال۷۷:گزینه۱ :با تشکر
پاسخ:
سلام، ممنون از دقت نظر شما
من دوباره سوالات را بررسی کردم و همچنین از کتابی هم جواب ها را مطابقت دادم، سوال 60 و 72 با دلایل مشخص جوابی برای آن ها پیدا نمی شود و یا این که چند جواب دارند. و در مورد سوال 65 پاسخ گزینه 3 و سوال 74 پاسخ گزینه 2 می باشد. که حق با شماست و همچنین در مورد سوال 77 هم که شما نوشتید در پاسخنامه هم ما پاسخ گزینه 1 را نوشته ایم و مشکلی وجود ندارد.
موفق باشید...
سلام چرا سوالات استان مرکزی برای من نمایش داده نمیشه؟؟؟
پاسخ:
سلام، بررسی کردم مشکلی نبود، آزمون های دیگر استان ها براتون نمایش داده میشه؟ 
در هر صورت چون همه فایل ها PDF هستند و برای استفاده از آن ها بر روی سیستم و یا گوشی شما باید نرم افزار PDF خوان نصب باشه، موفق باشید...
۰۵ تیر ۹۶ ، ۲۲:۲۰ منا محمودی
سلام. بعضی از سوالات نمونه دولتی تهران با خط منفی معلوم شده است ولی آنها جوابی دارند
پاسخ:
سلام، با بررسی که داشتیم به جواب نرسیدیم، حتی برای اطمینان کتاب های آموزشی را هم مرور کردم که در آن ها هم پاسخی داده نشده بود. البته اگر موردی هست بفرمایید تا اصلاح کنیم، ممنون
سلام ممنونم از سایت خودتون میخواستم بپرسم امکان داره راه حل سئوال ها را همی بزارید ،، مثلا سئوالات ریاضی واقعا اگه روش حل کردنش باشه بهتر ه تا جواب خالی 
پاسخ:
سلام، بله خب درسته، پاسخنامه تشریحی بسیار کاربردی تره اما زمان تهیه پاسخ نامه تشریحی را نداشتیم و ما نهایتا تونستیم برای سرعت در کار پاسخنامه کلیدی تهیه کنیم. برای داشتن پاسخنامه کامل تشریحی می تونید کتاب های مخصوص این آزمون ها را تهیه کنید، موفق باشید...
پاسخ زیادش غلطه
پاسخ:
از نظر شما غلطه یا کلا غلطه!؟ :)
شاید بعضی وقتا پاسخی که شما به دست آوردید درست نباشه، در هر صورت مشکلی نیست بفرمایید کدوم غلطه تا تصحیح کنیم، ممنون...
۰۵ تیر ۹۶ ، ۱۰:۵۶ آرمین تیموری
با سلام خدمت شما. من میخواستم بابت سایت بی نظیرتان تشکر کنم
پاسخ:
سلام، خواهش می کنم، شما لطف دارید...
سلام چرا پاسخنامه استان گیلان باز نمیشه؟
پاسخ:
سلام، مشکل حل شد، می تونید فایل پاسخنامه را دانلود و استفاده کنید،
ممنون از اطلاع رسانیتون، موفق باشید...
سوال 1 و 2 پاسخنامه یزد پایه نهم را چک کنین با تشکر از زحمات بی نهایت شما
پاسخ:
سلام، ممنون از لطف شما
به نظرم مشکلی ندارند و هر دو سوال گزینه 2 درست باشه، اما در هر صورت اگر توضیحی دارید بفرمایید مشکلی بود رفعشون می کنم، موفق باشید... 
واقعا عالیه مرسی از کار عالی تون
پاسخ:
ممنون از لطف شما، شاد و پیروز باشید...
خیلییییی ممنون 
پاسخ:
خواهش می کنم، با امید به موفقیت شما در تمامی آزمون های زندگیتون...
سلام ،ببخشید میشه پاسخنامه تشریحی ازمون نمونه دولتی نهم به دهم سال 95خراسان رضوی را بزارید ؟خیلییی ممنون اگه سریع تر بگذارید
پاسخ:
سلام، نه متاسفانه زمان این کار را نداریم و نهایت کاری که می تونستیم انجام بدیم تهیه پاسخنامه کلیدی بود...
بعضی از پاسخنامه ها واقعا اشتباه هستن مثلا پاسخنامه استان یزد بخش دینی چند تا سوال هست که جواباشو اشتباه تو پاسخنامه گذاشتین بازم ممنون به خاطر سوالات
پاسخ:
خواهش می کنم، بله خب احتمال اشتباه هم هست ولی کدام پایه ششم یا نهم؟
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی که هستین :)
پاسخ:
خواهش می کنم، ممنون از این همه انرژی که به ما میدید، 
امیدوارم شاد و پیروز باشید...
متشکرم بابت سوالات وپاسخ نامه هاتون فقط اینه چطور میتونیم از قبولی خودمون مطمعن باشیم ایا سوالات تقریبا در همین مایه ها هستن؟

پاسخ:
خواهش می کنم، مطمئن بودن که نمیشه هیچ وقت صد در صد در مورد قبولی صحبت کرد اما در کل سطح سوالات مدارس نمونه دولتی پایین تر از تیزهوشان هست و البته بستگی زیادی به رقیبان شما در سطح شهر و ظرفیت پذیرش مدارس شهر شما هم داره، در هر صورت امیدوارم شما یکی از قبولی ها باشید... :) 
ممنون ولی زود پاسخنامه هم  بزارید
پاسخ:
خواهش می کنم، همین یکی دو روزه حتما پاسخنامه ها را هم کامل می کنیم...
سلام
اینا واسه ورودی دهم هستن یا هفتم ؟
لطفا سریع جواب بدین
پاسخ:
سلام، برای ورودی هفتم بودند، اما ورودی دهم هم اضافه شد و می تونید دانلود کنید...
موفق باشید...
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۵ امیر رضا,الوندی
وقتی نظری میدهم لطفا جواب تکراری ندهید
پاسخ:
اگر سوال شما تکراری بوده پس جواب ما هم تکراری خواهد بود...
بهتر نظرات قبلی را بخونید، موفق باشید...
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۳۶ آرمین تیموری
مدارس نمونه دولتی بهتر است یا تیزهوشان
پاسخ:
بستگی به سطح درسی شما و البته اخلاقیات شما هم مهم هست که بتونید با چه سیستمی کار کنید، در مورد سختی هم که چیزی که مشخصه در آزمون های تیزهوشان سوالات سخت تری طراحی میشه اما در واقع باز هم شما با دانش آموزان شهر خودتون مقایسه میشید و برای قبولی در این مدارس بستگی به کار کرد دانش آموزان دیگر مدارس شهرتون هم هست، در هر صورت شما باید تمام تلاش خودتون را بکنید، موفق باشید...
عالییییییییی

خدا خیرتون بده
پاسخ:
ممنون، موفق باشید...
سلام، پس کی میخواهید سوالات نهم به دهم رابزارین؟نکند بعد از برگزاری آزمون96/4/9بگذارید.
پاسخ:
سلام، بیشتر فعالیت ما برای دوره ابتدایی و نهایتا پایه هفتم هست اما اگر بتونیم برای نهم به دهم هم سوالات سال گذشته را قرار می دهیم.

بعد از آزمون 9 تیر هم حتما سوالات امسال را برای استفاده در سال آینده حتما تهیه می کنیم...

موفق باشید... 
کاش می گفتید مال ششم است
پاسخ:
بله برای ششم به هفتم هستند،
البته سعی می کنیم تا نهم به دهم هم بزودی در سایت قرار دهیم...
موفق باشید...
واقعا متشکرم اجرتون با خدا
پاسخ:
خواهش می کنم، موفق و پیروز باشید...
خیلی ممنون
بهترین و کامل ترین و البته تنها سایتی که این موارد رو داشت
باز هم ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم...
امیدوارم براتون مفید بوده باشند، موفق باشید...
از سایت خوبتون متشکرم
پاسخ:
ممنونم، موفق باشید...
really great thank u so much
پاسخ:
خواهش می کنم ولی فارسی را پاس بداریم... :)
عالی مثل همیشه
پاسخ:
ممنون از لطف شما...
لینک پاسخ استان خوزستان خرابه
پاسخ:
بررسی شد، مشکلی نداشت...
سایتتون عالیه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

اما در پاسخنامه ها بعضی سوالات را اشتباه جواب دادید.

ولی اشتباهات خیلی کم هستند.
پاسخ:
ممنون از لطف شما...
بله احتمال اشتباه وجود داره که خداروشکر کم هستند...
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۱ حسین رضایی
ببخشید می توان رایگان درسایت آزمون های آنلاین شبیه سازی شده نمونه دولتی ثبت نام کنم.خیلی ممنونم
پاسخ:
سلام، برای ثبت نام جهت شرکت در آزمون های باید هزینه ای پرداخت کنید اما میتونید به صورت رایگان فایل PDF سوالات هر مرحله را از کانال تلگرام ما دریافت کنید و استفاده کنید، موفق باشید...
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۳ آرمین تیموری
با سلام خدمت شما, ببخشید به نظر شما تیزهوشان بهتر است یا نمونه دولتی ویا آزمون ورودی کدام یک سخت تر است,باتشکر
پاسخ:
سلام، بستگی به سطح درسی شما و البته اخلاقیات شما هم مهم هست که بتونید با چه سیستمی کار کنید، در مورد سختی هم که چیزی که مشخصه در آزمون های تیزهوشان سوالات سخت تری طراحی میشه اما در واقع باز هم شما با دانش آموزان شهر خودتون مقایسه میشید و برای قبولی در این مدارس بستگی به کار کرد دانش آموزان دیگر مدارس شهرتون هم هست، در هر صورت شما باید تمام تلاش خودتون را بکنید، موفق باشید...
سوالات اجتماعی استان تهران ناقص است . لطفا درستش کنید   ممنون
پاسخ:
این فایلی بوده که سال گذشته در اختیار ما گذاشتند سعی می کنم فایل جدید و کامل را تهیه کنم و جایگزین کنم، ممنون از اطلاع رسانیتون...
فووووووووووق العاده بود ممنونمممممممممممم
پاسخ:
خواهش می کنم، موفق باشی...
با سلام خدمت شما از شما خواهشمندام تا,سوال ۲۵نمونه کرمانشاه را چک کنید
پاسخ:
سلام، ممنون بله حتما...
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۵۹ هلیا سعادتی
خدا انشاالله پشت و پناهتان باشد. باتشکر
پاسخ:
خواهش می کنم، امیدوارم موفق و سلامت باشید...
من می خواستم بابت سایت خوبتان تشکر کنم وبابت اهمیت شما سپاس گزارم
پاسخ:
خواهش می کنم، موفق باشید...
سلام . ببخشید سوالای اجتماعی را ناقص گذاشتید اگه ممکن درستش کنید  .                      ممنون از سایت خوبتون
پاسخ:
سلام، سوالات اجتماعی کدوم یک از استان ها؟
من می خواستم بابت سایت خوبتان تشکر بسیار از شما کنم
پاسخ:
خواهش می کنم، منم از لطف شما ممنونم، موفق و پیروز باشید...
با سلام, ببخشید من چگونه می توانم در ازمون های آنلاین ساغر شرکت کنم, باتشکر بسیار از شما.
پاسخ:
سلام، به صفحه ویژه آزمون های آنلاین ما برید و روی جایی که برای ثبت نام مشخص شده کلیک کنید و بعد مشخصات خودتون را وارد کنید...
😐استان گلستان چرا سوالاتش با سوالای کتابای دیگه فرق داره
پاسخ:
من چک کردم مشکلی نبود، شاید کتابی که در اختیار دارید آزمون سال قبل تر استان گلستان هست.
سلام, به نظر شما شهر تهران چند هزار نفر شرکت کننده دارد, باتشکر ازشمابابت این همه زحمات.
پاسخ:
سلام، خواهش می کنم لطف دارید...
راستش اطلاع دقیقی در این زمینه ندارم.
۱۴ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۳۸ آرمین تیموری
سلام من باچه نمرای یا درصدی میتوانم در نمونه دولتی یا تیزهوشان قبول شوم من پایه ی ششم هستم. با تشکر
پاسخ:
سلام، به خیلی چیزا بستگی داره، چون شما با دیگر دانش آموزان شهر خودتون مقایسه میشید، هر چی بتونید عملکرد بهتر و درصد بالاتری داشته باشید خب حتما موفق تر هم خواهید بود،
موفق باشید...
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۰:۱۵ مبیناخداوردی
سلام ببخشید من از استان مرکزی شهر ساوه تیز هوشان قبول شدم عکس صفحه قبولی را براتون فرستادم اما اسم من را در قبول شده ها ننوشته اید با تشکر از سایت مفیدترین .مبیناخداوردی 
پاسخ:
سلام تبریک می گم، بله ممنون البته شاید عکستون به دستمون نرسیده ولی مشکلی نیست اسمتون رو وارد می کنیم...
موفق باشید...
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۰ عاشورمحمد صابری
پاسخنامه سوال های استان گلستان دارای اشکال میباشد
جواب سوال های5و 9. یک می شود
20 دو می شود
سوال 5: گزینه 1
سوال 9: گزینه 1
سوال 20: گزینه 2
سوال 52: گزینه 4 
با تشکر از گنبد کاووس
پاسخ:
سلام، ممنون از نظرتون، بعد از بازبینی پاسخ نامه اصلاح خواهد شد...
موفق باشید...
سلام من تیز هوشان قبول شدم خیلی از سایت خوبتون ممنونم 
پاسخ:
سلام، ممنون
تبریک میگم، امیدوارم در تمامی مراحل زندگیتون موفق و پیروز باشید...
ببخشید ازمون خراسان شمالی کی میزارین
ممنون

پاسخ:
سلام
سوالات خراسان شمالی هنوز به دستمون نرسیده، اما احتمال داره با یکی از استان هایی که ارائه کردیم یکی باشه که هنوز مشخص نیست...
ممنون از نظرتون
با سلام و درود بر شما معلمان فعال ؛ضمن قدر دانی از زحمات فراوان شما 

بابت طراحی کلید و تهیه ی دفترچه ی سوالات از شما سپاسگزاریم.

تلاش شما واقعا قابل تحسین هست .

با تشکر فراوان
بنیامین روشن
پاسخ:
سلام، خواهش می کنم لطف دارید...
همین که ببینیم مخاطبانمون راضی بودند، خستگی از تنمون میره، ممنون بابت نظرتون..
سلام جواب بعضی از سوالات در پاسخ نامه استان مرکزی درست نیست این کلید جواب ها از آموزش و پرورش هست ؟ ممنون از کانال بسیاررررررخوبتون
پاسخ:
سلام، خیر این پاسخنامه ای بوده که گروهمون تهیه کردند، خب احتمال اشتباه هم هست، لطفا سوالاتی که به نظرتون مشکل دارند را بفرمایید تا اصلاح کنیم...
ممنون از نظرتون
سلام لطفا پاسخنامه گلستان رو بزارین ممنون میشم .
پاسخ:
سلام، چون سوالاتش دیرتر به دستمون رسید کمی دیر شد، در حال تکمیل هست، بزودی قرار میدیم...
ممنون از نظرتون 
۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۴ مهدی حسینی
باسلام من دقیقا یک هفته است که منتظر کلید استان گلستان هستم. می شه سریعا آن را بگزارید.
پاسخ:
سلام، بله حتما، چون سوالاتش دیرتر به دستمون رسید کمی دیر شد، در حال تکمیل هست، بزودی قرار میدیم...
ممنون از نظرتون 
لطفا کلید گلستان رو هم بزارین
پاسخ:
سلام، بله حتما، بزودی قرار میدیم...
ممنون از نظرتون 
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۳:۴۰ مینا خداوردی
ببخشید پس چرا سوالات آزمون نمونه استان مرکزی را نمیزارید
پاسخ:
سلام، همین امروز سوالات و پاسخنامه را میذاریم.
ممنون از پیامتون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ساغر جام معرفت است در مسیر دانایی...
گروه آموزشی ساغر در خرداد ماه سال 92 کار خود را با شعار «یاد بگیریم و یاد بدهیم» آغاز کرد تا با تلاش و کوشش در راه آموزش و پرورشِ استعدادهای درونی میهن عزیزمان ایران، سهمی داشته باشد.
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان
ایمیل:
info@sagharedu.ir
شماره تماس:
0265 094 0912
0597 331 0935
شماره سامانه پیامکی:
9350 5410 5000