وب سایت آموزشی ساغر

ارائه کننده مطالب آموزشی دوره های دوم دبستان و اول متوسطه

'گروه آموزشي ساغر


'گروه آموزشي ساغر






جست و جو در مطالب سایت...

سامانه پیامکی ساغر


صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر


صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر


نمونه سوالات درس به درس ششم


نمونه سوالات درس به درس ششم


آدینه ششم


صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر

صفحه تلگرام گروه آموزشی ساغر


تولیدات چند رسانه ای گروه آموزشی ساغر


«دانلود کتاب های الکترونیکی»

کتاب های الکترونیکی


فصل نامه آموزشی ساغر شماره یکم تابستان 93

ویژه نامه ساغر


 کیوسک روزنامه


تبلیغات

طراحی و تولید تم تولد شادن


گروه طراحی و تولید شادن


مدیریت سایت

تحلیل محتوا

مدیریت وب سایت آموزشی ساغر

احمد فرقـــدان



نظرسنجی
فروشگاه آموزشی ساغر
آخرین نظرات
  • ۲۵ تیر ۹۸، ۱۴:۳۶ - مهران
    ممنون

به وب سایت آموزشی ساغر خوش آمدید



 

 

مدیریت گروه و وب سایت آموزشی ساغر - احمد فرقدان

 

احمد فرقدان

sagharedu.ir

آدینه ششم

آزمون های ساغر

احمد فرقدان

اینفوگرافیک

برگرفته شده از وب سایت آموزشی ساغر - sagharedu.ir

تکنولوژی آموزشی

دانلود

دانلود PDF کتاب های درسی

دانلود آزمون های تستی ششم

دانلود آزمون های ساغر

دانلود سوالات تستی ششم

دانلود سوالات علوم تجربی

دانلود سوالات مطالعات اجتماعی

دانلود سوالات هدیه های آسمان

دانلود نمونه سوال امتحانی ششم

دانلود نمونه سوال تستی علوم ششم

دانلود نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی

دانلود نمونه سوالات امتحانی

دانلود نمونه سوالات تستی ششم

دانلود نمونه سوالات ریاضی ششم

دانلود نمونه سوالات نوبت اول

ریاضی ششم

ریاضی ششم دبستان

ساغر

سامانه پیامکی ساغر

سایت ساغر

سوالات درس به درس آموزشی ریاضی ششم دبستان

سوالات درس به درس ریاضی ششم

سوالات درس به درس ششم

علوم تربیتی

مسابقه پیامکی ساغر

مطالب آموزشی ریاضی ششم دبستان

مطالب آموزشی هفتم (اول متوسطه)

مطالب آموزشی پایه ششم

مطالب آموزشی پنجم

مطالب پایه هفتم

نمونه سوالات امتحانی ریاضی

نمونه سوالات ریاضی ششم

نمونه سوالات ششم

وب سایت آموزشی ساغر

پایه ششم دبستان

پایه پنجم دبستان

کانال تلگرام پایه ششم ابتدایی

کانال تلگرام گروه آموزشی ساغر

کتاب 32 هفته ساغر

گروه آموزشی ساغر

گروه ساغر

نظرات  (۳۱)

من نمی تونم دانلود کنم.  میشه بگین چجوری دانلود کنم؟ 😊😊
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

روی قسمت دریافت بزنید و وقتی وارد قسمت اصلی شدید محصول را به سبدتون اضافه کنید و با وارد کردن ایملیتون محصول را دریافت کنید.
۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۰:۵۹ امیر محمد نوروزی
سلام ببخشید چرا سئوالات ریاضی از فصل ۴ به بعد باز نمیشن؟
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، بله درسته بزودی مشکل حل میشه...
کلا سایت خیلی خوبی دارین امیدوارم که موفق باشید
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

ممنون از لطف شما...
باسلام.                                                                      من نمیتوانم نمونه سوال ها را پیدا کنم اگر میشود رسیدگی کنید
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، سوالات مشخص هستند، دقیقا چه مشکلی هست بفرمایید تا پیگیری کنیم!؟
سایت بسیار عالی هستش در همه ی دروس
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

ممنون از لطف شما، موفق باشید...
ممنون بابت سایت و سوالات خوبتون 
خواهشمندم که زود تر سوالات ریاضی ششم را در سایت قرار دهید ما برای آزمون های آخر سال به سوالات خوب شما نیازمندیم
           
سپاس





  سپاس
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلامت باشید، بله حتما بزودی تمامی موارد تکمیل می شوند به علاوه مطالب جدید و ...
سلام میخواستم بابت سوال های خوبتون تشکر کنم 
                                                               باتشکر 

از موقعه ای که از سایت شما استفاده میکنم نمره هام عالی شدن
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، بسیار عالی باعث افتخار ماست، موفق و پیروز باشید...
من از سوالاتتون راضی ام 
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

بسیار هم خوب...
سلام من هم از شما هم از طراحان تشکر میکنم که این سوالات رو طرح میکنید.
من با توجه به این سوالات تمام امتحاناتم را بدون غلط گرفتم.من هم کلاس ششمم.
مرسی از اینکه سوالات ریاضی را طرح میکنید.
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، بسیار هم خوب، باعث افتخار ماست، امیدوارم در آینده هم موفق و پیروز باشید...
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۶:۵۲ فاطمه زهرا
سلام سایتتون خارق العادس خیلی عالیه من واقلذت بردم و تمام سئوالات خودم را برای امتحان ترم از شما میگیرم و خیییییلی عالیه
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، خواهش می کنم، امیدوارم همیشه موفق باشید...
۱۵ دی ۹۶ ، ۱۶:۱۵ ابوالفضل
سلام لطفا سوالات ریاضی را بگذارید ممنون

پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، از لینک http://sagharedu.ir/#!/dars_b_dars_riazi6 میتونید فعلا سوالات فصل های 1 تا 3 ریاضی ششم را دانلود کنید.
۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۶:۱۲ ارمین میرشکاری
اگر میش۴۶۲۲۵ود ریاضی را بگذارید
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

بله!!!؟؟؟
منظورتون فصل های بعدی ریاضی هست؟ فصل های 1 تا 3 در سایت قرار گرفتند، بقیه فصل ها هم بزودی در سایت قرار می گیرند...
سلام من با سوالات مهم و خکبتان همه را ۲چ گرفتم فقط هر چه زود تر سوالات ریاضی ششم  را بگذارید 
                                با تشکر 

پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، ممنون بله حتما...
سلام من یک دانش آمور کلاس ششم هستم وبا سولات شما توانستم تمام این دو ماه امتحانات را ۲۰بگیرم لظفا هرچه زودتر سوالات ریاضی را قرار دهید💜💜
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، بسیار هم عالی، بله حتما در حال تهیه سوالات هستیم ولی تهیه و تایپ سوالات ریاضی بسیار زمان بر هستند، سعی می کنیم هر چه زودتر سوالات را آماده کنیم، موفق باشید...
سلام و خسته نباشید 
آیاامکان اینکه ادامه ی سوالات درس به درس فارسی پنجم را در سایت قرار دهید هست؟
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، بله در حال تهیه سوالات هستیم...
سایتتون عالیه
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

ممنون از لطف شما...
سلام ببخشید سوالات درس به درس ریاضی رو از کحا دانلود کنم؟؟هر چی سرچ میکنم نمیاد
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، به صفحه سوالات درس به درس برید و روی ریاضی ششم کلیک کنید...
سلام.وقت بخیر. از تمام زحماتی که برای فرزندان هموطن می کشید کمال تشکر را دارم.خدا به شما توفیق دهد شاد و پیروز باشید.
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، وقت شما هم بخیر، ممنون از لطف شما
از بیانات شما انرژی بسیار مثبتی گرفتم، امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید...
با سلام وخسته نباشید از زحمات شما بزرگواران
به دلیل ترس وضعف دانش آموزان در درس ریاضی لطفا سوالات درس به درس را بیزحمت زودتر ارائه نمایید سپاسگزارم.
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، بله حتما، همین روز ها سوالات 7 فصل ریاضی ششم ارائه خواهند شد، موفق باشید...
عالی بود من العا ۱ ساله که دارم از سایت خوبتون استفاده میکنم لطفا در مورد ریاضی هفتم بیشتر در کاتال تلگرامتون نمونه بگذارید لطفا نکته بزارید
پاسخ:
مدیریت گروه آموزشی ساغر - فرقدان:

سلام، ممنون...
بله حتما امسال مطالب زیادی برای پایه هفتم در سایت قرار خواهد گرفت، موفق باشید...
سلام ببخشید خواستم بدونم لینک دانلودسوالات فصل به فصل ریاضی رو کی میذارید ما دانلود کنیم
من خیلی خیلی نیازشون دارم لطفا تا دوروز قبل امتحان قرار بدید لینک دانلود رو
پاسخ:
سلام، واقعیت اینکه هنوز نتونستید سوالات را کامل کنیم و مشخص هم نیست که این کار به زمان امتحانات برسه ولی باز سعی خودمون را می کنیم، موفق باشید...
سلام چرا نمیشه سؤالات ریاضی رو دانلود کنم؟برام لینک دانلود نیومده
پاسخ:
سلام، هنوز سوال ریاضی نذاشتیم 
۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۵۵ مهسا جندقیان
سلام من سه ماه است میام به این سایت ریاضی اما سوال ریاضی نداره!
پاسخ:
سلام، عیبی نداره باز هم سر بزنید همین روزا دیگه سوال ریاضی هم میذاریم...
سلام. سوالات ریاضی چه زمانی در سایت قرار میگیرند.
پاسخ:
سلام، سعی می کنیم تا هفته آینده و قبل از شروع امتحانات خردادماه سوالات را تهیه کنیم، موفق باشید...
ولی ازسوالات علومتون خیلی خوشم اومد.
امیدوارم سوالات ریاضی هم به همین صورت باشد
پاسخ:
ممنون، بله حتما همین طور خواهد بود...
پس سوالات ریاضی چه وقت میاد
پاسخ:
امیدوارم تا آخر هفته بتونیم این کار را تکمیل کنیم و برای دریافت شما در سایت قرار بدیم، موفق باشید...
۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۱۲ مهسا جندقیان
سلام چرا برای من باز نمیشه؟
پاسخ:
سلام، هنوز سوال ریاضی در سایت قرار نگرفته که بزودی تهیه و برای دریافت در سایت قرار می گیره، موفق باشید...
سلام خسته نباشید میشه لطف کنین و نمونه سوالات تیزهوشان رو هم بزارید چون چهارده اردیبهشت ۱۳۹۶ آزمون داریم و سوالات پیچیده و سخت تری نیاز
داریم
البته اگه زحمتی نیست
ممنون
پاسخ:
سلام، نمونه سوالات تستی هم در سایت هست که می تونید با جست و جو در قسمت بالا سمت راست پیداشون کنید و همچنین برنامه های جدیدی هم داریم...
موفق باشید...
لطفا فصل های دیگه هم بزارید
پاسخ:
بله حتما، ممنون از نظر شما...
سلام خسته نباشین.چرا ریاضی ومثل بقیه درسا سوال وجواب نمیدین؟
پاسخ:
سلام، راستش وقت نمی کنم و فرصتش پیش نیومده اما تمام تلاشمان را می کنیم را تا در آینده ای نزدیک فعالیت های بیشتری انجام بدیم و برای اردیبهشت نمونه سوالات امتحانی و تستی از تمامی درس ها در سایت قرار داده بشه، موفق باشید...
خیلی عالیه چون کتابای کلاس ششم تغییر کرده سوالاتون پیشرفتس ممنونم 
پاسخ:
ممنون از لطف شما، موفق باشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ساغر جام معرفت است در مسیر دانایی...
گروه آموزشی ساغر در خرداد ماه سال 92 کار خود را با شعار «یاد بگیریم و یاد بدهیم» آغاز کرد تا با تلاش و کوشش در راه آموزش و پرورشِ استعدادهای درونی میهن عزیزمان ایران، سهمی داشته باشد.
مدیریت گروه آموزشی ساغر - احمد فرقدان
ایمیل:
info@sagharedu.ir
شماره تماس:
0265 094 0912
0597 331 0935
شماره سامانه پیامکی:
9350 5410 5000